Dołącz do mojego zespołu !!!

środa, 1 kwietnia 2015

Kolejny nowy zakup do przetestowania.

Witam dzisiaj u mnie taki króciutki post o tym co będę teraz testować. Jak zwykle będą to kosmetyki z Avonu... Ale tym razem coś do włosów.
Postanowiłam zainwestować w kuracje do włosów w sprayu i sprawdzić czy są rzeczywiście tak dobre jak niektórzy twierdzą. 



Z lewej strony na zdj. Spray Odżywczo-nabłyszczający
Z prawej strony na zdj. Naprawcza kuracja w sprayu

A czy ktoś z Was używał już tych kosmetyków? 
Może ktoś wie czy są dobre?
Ja dopiero zaczęłam dlatego na recenzję zaproszę Was za kilka dni jak będzie widać efekty kuracji :)

1 komentarz:

  1. Nie korzystałam z tych kosmetyków, wolę nakładać produkty do spłukiwania, ewentualnie użyć na koniec odżywki b/s :)

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń