Dołącz do mojego zespołu !!!

piątek, 1 kwietnia 2016

CLEARSKIN od Avon!


Witam, oj jak dawno mnie tu nie było. Podejrzewam, że teraz to będę gościem na własnym blogu, bo nie mam wo-gule na nic czasu.
No, ale już dość rozczulania się. Dzisiaj recenzja CLEARSKIN głęboko oczyszczający żel i maseczka do twarzy.

Głęboko-oczyszczający żel.



Skład:


Kilka słów od producenta:


Maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi.

Kilka słów od producenta:


Moja opinia:

Oczywiście chwalę sobie te produkty. Skóra po ich zastosowaniu jest gładsza, delikatna w dotyku i wyraźnie widać, że oczyszczona.
Jest oczywiście uczucie lekkiego wysuszenia skóry, które po pewnym czasie mija.
Maseczka może nieco wysuszyć skórę twarzy dlatego polecam użyć kremu nawilżającego na noc.
To chyba tyle na temat tych produktów. Nie są złe, ale jak wiadomo nie każdemu mogą pod pasować. :-)

1 komentarz:

  1. Ja niestety tych produktów nie mogę używać, bo mnie podrażniają

    OdpowiedzUsuń