Dołącz do mojego zespołu !!!

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Maseczka do włosów AVON PLANET SPA

 


Kilka słów o produkcie:


Odżywiająco-ochronna maska do włosów z brazylijskimi jagodami Acai.

Odżywia i nawilża włosy na całej ich długości, pomaga odbudować ich strukturę, dzięki czemu stają się mocniejsze i lśnią zdrowym blaskiem. SPOSÓB UŻYCIA: Rozprowadzić równomiernie na włosach, pozostawić na 1-10 min, po czym spłukać.

             







Skład:


Moja opinia :

Opakowanie to miękka, wygodna tuba którą można postawić "na głowie" o pojemności 200ml. Cena regularna produktu to: 29zł
Maseczka rzeczywiście dodaje włosom siły i blasku, do tego włosy są wystarczająco nawilżone. Zapach jest słodki, ale nie mdły. 



Nadal używam tej maseczki i naprawdę ją polecam osobą których włosy są suche i zniszczone. Naprawdę po paru użyciach widać efekty. Ja w 100% jestem zadowolona z maseczki.





2 komentarze:

  1. ja mam swoją ulubioną ostatnio maseczkę z L'biotica Biovax. Jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie uwielbiam maseczki z Planet Spa, jednak maseczki do włosów jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń