Dołącz do mojego zespołu !!!

poniedziałek, 26 stycznia 2015

ZIAJKA

Oj jak dawno mnie nie było tutaj :(
A to wszystko dlatego, że tydzień spędziłam z synem w szpitalu, a później kilka dni to odchorowałam. Ale już jestem i nadrabiam zaległości. :)


Tym razem opiszę coś dla dzieci :)


do mycia głowy, twarzy i ciała zapobiega ciemieniusze.


Kilka zdań od producenta:

Kremowy olejek myjący przeznaczony do dermatologicznej kąpieli kojąco natłuszczającej. Polecany do codziennej higieny wrażliwej skóry dziecka, przyczynia się również do redukcji ciemieniuchy.

Działanie:
  • Delikatnie natłuszcza i łagodnie myje.
  • Zapobiega przesuszaniu się naskórka.
  • Redukuje szorstkość, suchość i nadmierne łuszczenie.
  • Przynosi ulgę podrażnionej skórze.
  • Zapewnia efekt miękkiej i gładkiej skóry.
  • Tworzy kremową, aksamitną pianę.

Substancje aktywne: naturalne oleje - słonecznikowy, bawełniany, makadamia. skwalan, witaminy E i F, łagodne składniki myjące.

Skład:


Moja opinia:

Ja osobiście jestem zadowolona z tego olejku. Delikatna kremowa konsystencja i miły, przyjemny zapach. Nie uczula - co jest najważniejsze! Nie szczypie w oczka dziecka. Delikatnie nawilża skórę dziecka. No a do tego bardzo skuteczny!!! Mój synek nie miał wogule ciemieniuchy, a tylko tego olejku używałam. 
Używałam tego olejku bardzo długo (bo aż do 16 mcż). 
Nie zamierzam z niego rezygnować i na pewno przy drugim dziecku też go będę używać :)

Szczerzę polecam wszystkim mamom dla swoich maluszków :)

4 komentarze: