Dołącz do mojego zespołu !!!

poniedziałek, 16 lutego 2015

Katalog 03/2015 - Coś dla oczu ! ! !

W dzisiejszym poście przedstawię promocje kosmetyków do oczu. Niebawem Dzień kobiet, więc spójrzmy na Nasze Święto uwodzicielskim spojrzeniem.


Podkreśl swoją kobiecość
uwodzicielskimi RZĘSAMI


Na str. 87 Avon przygotował promocję 55% taniej swoich najpopularniejszych tuszy. 


  • Pogrubiający tusz do rzęs SuperShock MAX
  • Tusz do rzęs Infinitize
Każdy tylko 15,99

Jak dla mnie jest to ciekawa oferta, a Wy co o tym myślicie?


Konturówka 40% taniej!!!

Str. 91 
Podwójna konturówka do oczu w cenie promocyjnej - 13,99



W tym katalogu jest mnóstwo promocji na Dzień kobiet, ale moją uwagę przykuła ta właśnie promocja. 
Sama skorzystam chyba z tej promocji :)
Nie wiem dlaczego, ale właśnie konturówki i kredki do oczu często kupuję w Avonie, a rzadko kiedy się maluję, więc nawet nie  mam kiedy ich zużyć.

Avon przygotował małą ściągę jaki odcień kredki dobrać do swojego koloru oczu :)


SMOKY EYE


Str. 103.
No i czas na cienie do powiek. Tylko zamiast proponować pojedyncze cienie zaproponuję Paletę 8 cieni do powiek w cenie 36,99 zł.
Wymiary paletki: 9,5 x 6,5 cm
Waga: 9 g

Do wyboru są dwie paletki:

  • Starry Nights - chłodna tonacja
  • Not So Neutral - ciepła tonacja
No ja niestety nie używam cieni do powiek, bo bym na pewno skorzystała z tej promocji.

Na dzisiaj to tyle. Według mnie są to ciekawe promocje, a Wy jak myślicie? Zainteresowały Was choć troszeczkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz