Dołącz do mojego zespołu !!!

środa, 22 kwietnia 2015

Spray do włosów - Advance Techniques

Witam!
Tak jak obiecałam jest już nowa recenzja sprayu do włosów firmy Avon - Advance Techniques.




Zacznę może od Naprawczej kuracji w sprayu. (z prawej str. na zdj.)






Skład:



Kilka słów od producenta:




Moja opinia:

Co do tego sprayu nie mam żadnych zastrzeżeń. Włosy są nieco mocniejsze, zdrowsze, łatwiej się je rozczesuje. Zapach jest delikatny i miły. Można stosować na mokre jak i na suche włosy. Pojemność butelki to 100 ml. Przy stosowaniu pełnej gamy tego produktu można efekty zauważyć nieco szybciej - ja stosowałam tylko ten spray.

Kolejnym testowanym spray'em jest odżywczy spray z olejkiem arganowym.






Skład:


Kilka słów od producenta:


Moja opinia:

No niestety ten spray nie spisał się tak jakbym tego chciała. Z tej gamy produktu stosowałam również szampon no i szału nie ma. Zapach sprayu jest bardzo zbliżony (a nawet bym powiedziała, że taki sam) do lakieru do włosów i jak dla mnie jest zbyt mdły. Przy stosowaniu na suche włosy miałam wrażenie, że są one lekko posklejane, miękkie natomiast były tak samo jak i przed użyciem tego sprayu tak więc żadnej różnicy nie ma. Czy potęguje naturalny blask? Owszem, ale tylko na kosmykach włosów, które wyglądają na posklejane i mokre. Pojemność butelki to 100 ml.

Cena każdego z tych sprayów to ok. 15 zł. Są bardzo wydajne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz