Dołącz do mojego zespołu !!!

środa, 14 sierpnia 2019

Perceive Sunshine

Kolejna paczuszka z produktami Avon do testowania z programu HotNoty. Tym razem w paczce znalazłam: 



Woda perfumowana Perceive Sunshine.
Kompozycja: cytrusowo-kwiatowa
  • Kategoria:ciepły, promienny zapach na letnie dni
  • Główne nuty zapachowe: mango, magnolia, drewno sandałowe
    • Nuty głowy: mango, bergamotka, mandarynka
    • Nuty serca: jaśmin, mimoza, magnolia
    • Nuty bazy:drewno sandałowe, piżmo, akord solarny

Kiedy w katalogu Avon pojawiły się perfumy Perceive Sunshine byłam ich bardzo ciekawa, jednak podchodziłam sceptycznie. Po zamówieniu perfum oniemiałam! Zakochałam się od pierwszego powąchania. 
Mam wrażenie, że pachnie niczym niektóre męskie perfumy. Jednak z czasem przekształca się w świeży, otulający zdecydowanie kobiecy zapach. Czuć nutę owocową, jednak magnolia tutaj zdecydowanie przeważa, przez co perfumy są lekkie, idealnie wpasowujące się w aurę letnią, ale przy tym świeże!
Trwałość również jest świetna, gdyż utrzymują się bardzo długo - na tyle, że przez 8 godzin nie muszę ich dokładać! Klasyczny flakon, który jest nad wyraz elegancki sprawdzi się na każdej toaletce. 
Polecam...




Więcej informacji znajdziesz w linku bio: Zajrzyj TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz